Wednesday, June 3, 2009

FIRST ULTRAEXCLUSIVE PIC OF SAM WORTHINGTON IN "CLASH OF THE TITANS"




Take a look at the very first, ultra exclusive, picture of the amazing young actor Sam Worthington in the upcoming epic "Clash of the Titans".
It is the remake of the 1980's classic film which follows the adventures of Perseus who has to fulfill many tasks including the battles with horrible mythical creatures like Medusa in order to save his beloved princess Andromeda and become one of the biggest heroes in history. The film also stars Liam Neeson as Zeus and Ralph Fiennes as one of the evil gods.

15 comments:

  1. Lepo sto mu ratnicko odelo nije opet neka toga. Ili neke suknjice koje su valjda nosili stari Grci. Bas zbog tih suknjica sam morao kompjutersku igru Titans Quest da igram iskljucivo sa zenskim likovima. Muski ratnici mi nisu delovali narocito ubedljivo i zastrasijuce u tim suknjicama, cak ni u punom oklopu.

    Mada mi ni sam Persej (Sam Wort.) ne deluje "opasno" na ovoj slici. Oprema mu deluje nekako staro... ...i zardjalo.
    Mozda je to zato sto je slika previse "zrnasta". Mogli su da nam daju i neki poster za boljim kvalitetom, cak i na samom pocetku pojavljivanja slika u kostimima.

    ReplyDelete
  2. Hi hi :) ovo je slika iz ENTERTAINMENT WEEKLY a oni uvek doteraju malo slike graficki, posto je najjaca reklama za filmove i serije uvek u tom, meni omiljenom, magazinu (bio sam pretplacen jedno vreme, ali su sada digli pretplatu na vise od 3000 dinara mesecno).
    Dakle ovo nije zvanicna slika, neko ukradena :) Magazin ju je ubacio uz clanak o buducim blokbasterima.

    ReplyDelete
  3. Dodah jos jednu sliku gore, upravo je izasla nova :))

    ReplyDelete
  4. Ova druga slika je boljeg kvaliteta. Ratnicka oprema stvarno lici na ovu standardnu starogrcku. ...nikad nisam voleo izgled njihovih vojnika/ratnika. Jedino su mi se svidjali oni "ciroki" slemovi i kacige.

    Moj drugar je (bio) pretplacen na neki strani avio casopis. Isto je bilo nesto veoma skupo. Posebno u ovoj pljackaskoj drzavi. Mislim da je najbolje takve stvari nabavljati sa neta (besplatno). Mozda se gubi ovaj osecaj papira pod prstima (i miris stampe), ali se mnogo ustedi.

    ReplyDelete
  5. aha kalpaci sa chelenkama :)
    Da, ali na netu nemas celi casopis,cak ni slike sve. Ja sam narucivao preko onog E-DUCANA ili kako se vec zvao posto oni imaju u ponudi i novine, i pre nisu bili skupi.

    ReplyDelete
  6. Looks like the next two years are going to belong to Sam Worthington. Terminator, Avatar and then Clash of the Titans. It is about time he get some recognition.

    ReplyDelete
  7. Yes, Shell, I just hope he will know how to use all the attention. He seems quite charismatic.
    For example, we've seen, yours and mine favourite, Karl Urban in many big projects in last few years and he's still not in the A-team. I guess you need a lot of luck to make it really big in Hollywood.

    ReplyDelete
  8. Maybe Karl will get another push with this years Star Trek. Movie did very well, and Karl was also very good as Bones.

    Anyways, it doesn't matter much to me. I know whom I like, and who's good and/or interesting actor.So what if he/she are not exactly A-league. It's better to be appreciated by a reasonable number of reasonable people than a great number of uninformed and mostly shallow "fans".

    ReplyDelete
  9. :)) wisely said :) As long as Karl has us, reasonable fans, he is OK :)))))

    ReplyDelete
  10. I am hoping Karl will get a lot more screen time as Bones in the Star Trek sequel. Bones is such an important part of Star Trek's dynamic that I feel it would be a poor decision not to make his character as prevalent as it was in the series.

    ReplyDelete
  11. I am also hoping they bring back Sam Worthington's character in the two Terminator sequels they already have planned.

    ReplyDelete
  12. Yep, if TERMINATOR gets its new sequels since this one didn't do good. I was shocked to discover that it earned less money than ANGELS AND DEMONS????

    ReplyDelete
  13. Well it has made $207 million now and that is $7 million over its production budget so hopefully the two sequels they already have planned will move forward.

    ReplyDelete
  14. Draki Marko,

    Ako Sam W. ne izgleda toliko opasno ..pogledaj stariju verziju gde je Hari Hamlin igrao Perseja... a tek njegova oprema ...

    ReplyDelete
  15. :)) joj, ja rekoh mnogo puta da je meni Hari Hamlin oduvek bio smehotresan (kao pojava), a u toj ulozi pogotovo, pa jos ona Ursula sto vristi po filmu :)))

    ReplyDelete

GIVE SOME LOVE TO YOUR DEZZY :) DON'T FORGET THAT BLOGGER'S NEW COMMENT BOX OFTEN REQUIRES FOR YOU TO DISABLE PROTECTION ON YOUR BROWSER IN ORDER TO COMMENT.